بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است-راهبرد معاصر
نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات

بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس جمهور سوریه بر ادامه حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از سوریه و مقاومت برای مقابله با اشغالگری و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 05
کد خبر: ۲۵۹۳۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سیدعباس عراقچی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی با مقام‌های دولت سوریه به دمشق سفر کرده است، ظهر امروز شنبه با دکتر بشار اسد رئیس جمهور عربی سوریه دیدار نمود.

در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با ابلاغ سلام‌های گرم مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، دیدگاه‌های جمهوری اسلامی ایران راجع به تحولات منطقه را تشریح نمود.

عراقچی با تاکید بر ادامه حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از سوریه و مقاومت برای مقابله با اشغالگری و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی، این موضع اصولی را در راستای حراست از صلح و ثبات منطقه و حمایت از امنیت ملی کشور‌های منطقه توصیف کرد.

رئیس جمهور سوریه ضمن قدردانی از حمایت‌های دولت و ملت ایران و ابلاغ سلام و تحیت به رهبری معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم، از مواضع مسئولانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و حمایت مؤثر از اصل تعیین سرنوشت و حق دفاع و مقاومت علیه اشغالگری و تجاوز دشمن صهیونی تمجید کرد و بر اهمیت تلاش همه جانبه بین المللی برای پایان دادن به ماجراجویی‌های مجرمانه رژیم اشغالگر تاکید نمود.

بشار اسد همچنین اصل سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منطقه همزمان با خطبه نصر و تنها چند روز بعد از عملیات موشکی مشروع و شجاعانه نیرو‌های مسلح ایران علیه اهداف نظامی رژیم متجاوز اشغالگر را بسیار معنادار و حاوی پیام قوت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدید‌های غیرقانونی و تحرکات مجرمانه رژیم صهیونی توصیف نمود و شایسته تقدیر دانست. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده